Anda Sedang Membaca

2

India Ohh India ...

Rick Monday, September 6, 2010 ,
Bookmark and Share

Geli hati aku bile tgk gambar-gambar nie..macam2 ragam manusia nie..kekeke... tgk ler sendiri... gambar dari India.. mmg unik.. respek!! :D

"bang, depan sikit bang, saye nk jatuh dah nie...err..err"

"ayang, cube ayang bayangkan kite ade kilang sendiri proses buah-buah nie... cube la bayangkan.."

"keras kan tapak kaki ku..hihihih"

hehehe...xtau nk cakap ape..

"dalam jugak air nie, aku igt tak dalam tadi.."

rasenye kalu camnie, sehari mau nye 3 kotak die habiskan sorang..

"adehh!! adehh!! sakit pinggang ku wehh!!"
"ala..rilek la, sikit je lagi nk sampai dah"

"brr..brr..ape pandang-pandang bang..tak penah tgk unta isi minyak ke.."

er...hehe..dasyat...

"wahh bro, sedap nye tido..kaki aku nk tercabut dah nie.."
"kang aku mntk sewa basikal aku nie kang haa...kayuh jela diam-diam"

"ewah, tgk ku gelecek... christiano tu tiru ku tau tak.."

"zzzz...zzzzzzzzzzzz"

"kiri...kiri!!!"
"diam la..aku tau la nk belok mane"

Bookmark and Share

2 comments:

WildSeven said...

miahahahahaha.... lawak gila...

Rick said...

hehehe...ku sendiri asek tergelak bile tgk...diri sendiri yg post, diri sendiri tergelak..hihiih

Post a Comment

 
Copyright 2010 Salleh Mohd Ali
Hakcipta terpelihara Rick dan SengalBOX