Anda Sedang Membaca

1

RickyGonzales[Blog] Dapat Award !!

Rick Tuesday, November 30, 2010
Bookmark and Share
Untuk pertama kalinya, yeahh!!! ^^


Since aku bukak blog nie beberape bulan lepas, rasenye baru 3-4 bulan, nie la pertama kali blog nie dapat award... Ape pun, thanks to Sis Eyna (Ada aku kesah??) yang sudi beri penghargaan kepada aku dan jugak blog aku nie.. Trimas banyak-banyak!!

Tak lupa jugak kepade rakan-rakan yang sudi menjenguk, ade jugak yang jadi follower dan visitor tetap blog nie.. Sayang korang ketat-ketat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ^^


1)Thanks the person who gave you this award and the link of the person
= Thanks to Sis Eyna (Ada aku kesah??)
sebab bg rick award nie..best sgt!! hehe

2)Speard the award 15 blogger who you like and youthink their blog are awesome
= Er...rasenye sume best-best..ok, aku list satu persatu kat bawah nie ek;
nie je yang ade dalam simpanan aku..hehe... trimas to you'll okehh!!!

Tentang Diri Aku
Asal memang KL, negara kelahiran tu tak yah la nak tau, hehe.. Menetap kat KL, dan mmg dibesarkan kat suasana sikit bandar nie.. Skarang dah 21tahun,seorang yang comel lote gitu..hahahaha.. Suke melepak sorang-sorang, kadang-kadang lepak jugak dengan kawan-kawan..Banyak masa aku dihabiskan dengan keje, sentiase la kat tempat keje...Huhuhu.. Bosan kan!!! Tapi ape pun, aku enjoy dengan kehidupan aku sekarang.. Takkan ade masalah yang tak ade penyelesaian, cume kite je yang malas nak cari jawapan sebab bagi aku masalah yang datang tu ade sebabnye.. Akan ade mende baru kite pelajari dari masalah tu nanti, InsyaAllah.. Ape-ape pun, aku sayang korang sume.. Keep In Touch!!! Mmmuahhhxx!!!
Salleh Bin Mohd Ali
Bookmark and Share

1 comments:

Vanillaice said...

Menarik!!!...huhuhhuu

Post a Comment

 
Copyright 2010 Salleh Mohd Ali
Hakcipta terpelihara Rick dan SengalBOX