Anda Sedang Membaca

0

Misteri "Mimi" Menghantui Diri

Rick Saturday, November 27, 2010 ,
Bookmark and Share
Takutttt!! seraammmm!! Meremang bulu roma weiii!!!!!!!! itu la yang sering kite alami sewaktu mendengar mahupun melihat sendiri mende-mende yang "berhantu"nie.. Itu yang aku lalui sekarang nie selepas dikejutkan oleh Pak Abe Yudoyono dengan misteri "Mimi" nie..

Memula tu aku terpinga-pinga gak, apekah benar ape yang aku lihat tu adalah kenyataan ataupun illusi semata... Semakin aku tenung, baru lah aku ketahui ape yang cube Pak Abe Yudoyono cube nak beritahu aku..

Ini lah die bukti yang membuatkan sehingga kini menjadi misteri dan mengganggu pemikiran serta menurunkan tahap kewarasan aku setelah gelak sekejap dan terus hilang mood untuk berkerja selama lebih kurang lapan (8) minit..


arghhhhhh!!!!!!!!!!! siape mimi tu!!!!!!! sile lah hilang dari kotak fikiran ku!!!!!!!!!!!!! huwaaaaaaaaaaa!!!
Bookmark and Share

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Salleh Mohd Ali
Hakcipta terpelihara Rick dan SengalBOX