Anda Sedang Membaca

0

Post yang kedua atau second dalam bahase Omputeh

Rick Tuesday, August 24, 2010
Salam..

heh heh, bertemu lagi kite kat dalam menatang nie. Sebenarnye mood aku harini ade sikit spoiled, disebabkan perkara tertentu. Tp aku rilex je, sbb aku tau aku leh hadapi nye.. hehe.. pd mereka-mereka yang tau kenape, time kasih la sebab amik berat dan bagi aku dorongan untuk sabar menghadapi waktu-waktu camnie. (rindu sgt kat die nie..huhu)

Untuk pengetahuan mereka-mereka yang membace nie, aku nie sebenarnye dah berpunya. Dah boleh kate, dahi dah kene COP dah dengan die. Jadi malas la aku nk amik tau hal lain, selain diri die.

Pagi nie aku bangun cam biase disebabkan keje petang pukul 2, bangun pun lewat sikit dengan alasan nk rehat lebih..hahaha.. Lepas je bangun, bermula la rutin harian aku.. dok tercengang kejap, pegang enset, pastu baru la nk pegi mandi bile dah perasan yang aku dah lewat..

Sampai tempat keje td awal, kul 1.40 dah sampai dah.. Rakan sekerja aku, Iran mmg dah ade kat tmpt keje sbb die shift pagi.. dari tadi takde buat ape nie, berdiri je... bosan seyh... tunggu waktu untuk berbuka je nie..huwaaaa

Share Kat Facebook

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 Salleh Mohd Ali
Hakcipta terpelihara Rick dan SengalBOX