Isi Kandungan

Ape yang ade kat sini

..nota harian aku, tempat luahan hati, coretan, celoteh, semua akan aku satukan disini. Korang suke, boleh bace. Tak suke, aku mintak maaf sebab aku pun insan biasa yang kadangkala ade jugak salah silapnye, ade jugak lebih kurangnye..

Selain dari itu

..ade jugak info-info lain yang akan aku kongsikan bersame untuk tatapan kite.. Isu semasa, kelakar, sejarah, novel, cerita, macam-macam lagi mengikut ape yang terdetik kat hati nie

Media dan Movie

..pun akan ade dalam ruangan nie jugak untuk informasi bersame. Samada cite baru ke, lagu ke, ape sekalipun yang aku rase perlu untuk dikongsi, akan aku post nanti

Ilmu dan agama

..akan turut aku garapkan dalam penulisan harian aku. Mane yang baik, semua dari Allah S.W.T. Yang kurang baik tu, semua dari kekurangan dan kesilapan aku sendiri. Harap korang maafkan dan takkan berdendam dengan aku. InsyaAllah..

Post-Post Terbaru

1

Petua Mencuci Buah Pinggang Dengan Kos Kurang Dari RM2

Rick Tuesday, May 6, 2014
Bookmark and Share

Bertahun2 buah pinggang kita ditugaskan untuk menapis darah kita untuk mengeluarkan garam, racun2 dan bahan2 lain yang tidak diingini yang telah memasuki badan kita melalui pemakanan, minuman dll Dengan peredaran masa itu, kandungan garam akan terkumpul di dalam badan kita dan ini perlu di keluarkan.

Disini lah buah pinggang akan menjalankan fungsinya sebagai mesin rawatan pembersihan ini. Tapi tahukah anda, ada satu cara yang boleh di amalkan untuk mengeluarkan bahan2 garam serta bahan2 racun lain dari dalam badan kita dengan kos RM 1.00 atau kurang.

 Caranya adalah dengan amalan meminum air dari rebusan daun parsli / daun ketumbar.

Caranya:
1. Beli daun parsli / ketumbar ini dengan harga RM1.00 atau kurang

2. Basuhkan (dicadangkan dgn air mineral) hingga bersih dan potong daun ini kecil2

3. Masukkan daun2 kecil ini ke dalam periuk dan masukkan air bersih.

4. Rebuskan daun2 ini selama 10 ke 20 minit

5. Setelah mendidih, biarkan air rebusan itu sejuk

6. Bila sudah sejuk, tapiskan untuk asingkan daun2 dari air nya

7. Tuang dan simpan air rebusan ini di dalam bekas atau botol yang bersih dan simpan di dalam peti ais untuk sejukkannya

8. Kemudian amalkan meminum segelas sehari dari air rebusan ini

9. Jika di amalkan selalu, anda dapati garam dan racun2 lain yang terkumpul di dalam badan, akan keluar melalui pembuangan air kecil.

Anda pasti akan merasai perbezaan diri anda yang anda tidak pernah rasai sebelum ini. Daun2 parsli sememangnya dikenali sebagai rawatan pembersihan terbaik untuk buah pinggang dan ia adalah semula jadi! Cuba la...Murahkan rawatan ini , cuma RM 1.00 atau kurang. Tak salah mencuba kan :)
Bookmark and Share
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright 2010 Ricky Gonzales
Hakcipta terpelihara Rick dan SengalBOX